Poznaj nas

Od wielu lat nasz zespół organizuje szkolenia i jednocześnie wspiera przedsiębiorców w procesie uzyskania dofinansowania do szkoleń m.in. ze środków Unii Europejskich czy środków w dyspozycji urzędów pracy.

Szukamy potrzeb szkoleniowych i rozwojowych Twoich pracowników

Projektujemy szkolenie, przygotowujemy dokumentację aplikacyjną

Pozyskujemy środki, organizujemy szkolenie i rozliczamy projekt

DOSTOSOWUJEMY SIĘ

DO TWOICH POTRZEB

NASZ ZESPÓŁ

Ludzie to firma, firma to ludzie. Zatrudniamy doświadczonych ekspertów w zakresie obsługi klienta, jak i przygotowywania dokumentów aplikacyjnych. Posiadamy wysokie wskaźniki pozyskiwania środków unijnych na rozwój kadr, szkolenia i doradztwo.

nasza misja

Naszą Misią jest organizowanie najwyższej jakości szkoleń niezależnie od tematu i branży, które dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej są dostępne dla przedsiębiorców z woj. śląskiego i małopolskiego. 

Skupiamy się na tym, by zwiększać ilość oferowanych szkoleń, zgodnie z zapotrzebowaniem naszych klientów. Stawiamy na praktyczną naukę przy zachowaniu przekazywania fachowej wiedzy. Dla osiągnięcia celu dobieramy profesjonalnych trenerów, dzięki temu uczestnicy szybko dostrzegają realne efekty korzystania z naszych usług.

Postępowanie reklamacyjne usług szkoleniowych

Edukacja to obszar, w którym ważną rolę odgrywają stałe podnoszenie zarówno jakości usług, jak i obsługi Klienta. Obowiązująca procedura składania i rozpatrywania reklamacji w przejrzysty sposób gwarantuje, że pracujemy na najwyższym poziomie.

Każdy uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:

  • zostaną spełnione założone cele szkolenia,
  • zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy,
  • prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
  • prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych
  • w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
  • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy. 

Do pobrania „Regulamin reklamacji usługi szkoleniowej”

Do pobrania „Formularz reklamacji usługi szkoleniowej”

Etyka i regulaminy

Działamy w oparciu “Kodeks dobrych praktyk” przyjęty przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych w dniu 29 września 2017 r.

Celem kodeksu jest promowanie najwyższych standardów działania firm szkoleniowo-rozwojowych na rynku. Kodeks zawiera najważniejsze elementy opisujące profesjonalne praktyki dotyczące usług szkoleniowo-rozwojowych przez co wspomaga rynek w identyfikacji rzetelnych i uczciwych firm realizujących wysokiej jakości usługi (zapoznaj się z zapisami kodeksu tutaj). 

Zgodnie z przyjętymi standardami prowadzimy szkolenia zamknięte – dedykowane dla firm oraz szkolenia otwarte, w których może wziąć udział każdy zainteresowany.

Regulaminy określają rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług przez nas oraz warunki zawierania umów o świadczenie usług wraz z przewidzianym trybem postępowania reklamacyjnego.

  • Do pobrania wzór: „Regulamin szkoleń zamkniętych” (POBIERZ)
  • Do pobrania wzór: „Regulamin szkoleń otwartych” (POBIERZ)
  • Zapoznaj się z kodeksem etycznym pracy trenera 

Kontakt

Pytania? Zadzwoń

Dział handlowy: 790777216

Dział projektowy: 727925974

godziny pracy

pn-pt  09:00 – 15:00