Poznaj nas
Od wielu lat nasz zespół organizuje szkolenia i jednocześnie wspiera przedsiębiorców w procesie uzyskania dofinansowania do szkoleń m.in. ze środków Unii Europejskich czy środków w dyspozycji urzędów pracy.


Szukamy potrzeb szkoleniowych i rozwojowych Twoich pracowników

Projektujemy szkolenie, przygotowujemy dokumentację aplikacyjną

Pozyskujemy środki, organizujemy szkolenie i rozliczamy projekt
DOSTOSOWUJEMY SIĘ
DO TWOICH POTRZEB

NASZ ZESPÓŁ
Ludzie to firma, firma to ludzie. Zatrudniamy doświadczonych ekspertów w zakresie obsługi klienta, jak i przygotowywania dokumentów aplikacyjnych. Posiadamy wysokie wskaźniki pozyskiwania środków unijnych na rozwój kadr, szkolenia i doradztwo.
nasza misja
Naszą Misią jest organizowanie najwyższej jakości szkoleń niezależnie od tematu i branży, które dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej są dostępne dla przedsiębiorców z woj. śląskiego i małopolskiego.
Skupiamy się na tym, by zwiększać ilość oferowanych szkoleń, zgodnie z zapotrzebowaniem naszych klientów. Stawiamy na praktyczną naukę przy zachowaniu przekazywania fachowej wiedzy. Dla osiągnięcia celu dobieramy profesjonalnych trenerów, dzięki temu uczestnicy szybko dostrzegają realne efekty korzystania z naszych usług.
Postępowanie reklamacyjne usług szkoleniowych
Edukacja to obszar, w którym ważną rolę odgrywają stałe podnoszenie zarówno jakości usług, jak i obsługi Klienta. Obowiązująca procedura składania i rozpatrywania reklamacji w przejrzysty sposób gwarantuje, że pracujemy na najwyższym poziomie.
Każdy uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:
- zostaną spełnione założone cele szkolenia,
- zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy,
- prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
- prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych
- w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
- zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
Do pobrania „Regulamin reklamacji usługi szkoleniowej”
Do pobrania „Formularz reklamacji usługi szkoleniowej”
Etyka i regulaminy
Działamy w oparciu “Kodeks dobrych praktyk” przyjęty przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych w dniu 29 września 2017 r.
Celem kodeksu jest promowanie najwyższych standardów działania firm szkoleniowo-rozwojowych na rynku. Kodeks zawiera najważniejsze elementy opisujące profesjonalne praktyki dotyczące usług szkoleniowo-rozwojowych przez co wspomaga rynek w identyfikacji rzetelnych i uczciwych firm realizujących wysokiej jakości usługi (zapoznaj się z zapisami kodeksu tutaj).
Zgodnie z przyjętymi standardami prowadzimy szkolenia zamknięte – dedykowane dla firm oraz szkolenia otwarte, w których może wziąć udział każdy zainteresowany.
Regulaminy określają rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług przez nas oraz warunki zawierania umów o świadczenie usług wraz z przewidzianym trybem postępowania reklamacyjnego.
- Do pobrania wzór: „Regulamin szkoleń zamkniętych” (POBIERZ)
- Do pobrania wzór: „Regulamin szkoleń otwartych” (POBIERZ)
- Zapoznaj się z kodeksem etycznym pracy trenera
Kontakt
Dział handlowy: 790777216
Dział projektowy: 727925974
pn-pt 09:00 – 15:00