PROFILAKTYKA LOGOPEDYCZNA W PLACÓWCE EDUKACYJNEJ

Kurs kierujemy do placówek, które chciałyby zorganizować szkolenie u siebie, dedykując go swojej kadrze pracowniczej. Nie ogłaszamy naboru na ten kurs, organizujemy go we współpracy z zainteresowanymi placówkami prywatnymi.

Dlaczego tak ważna jest profilaktyka logopedyczna?

Szkolenie dot. profilaktyki logopedycznej w placówce edukacyjnej jest adresowane do osób nie posiadających  doświadczenia w praktyce. Podczas szkolenia duży nacisk kładzie się na aspekt praktyczny, dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik pozna zasady prowadzenia zajęć logopedycznych będących uzupełnieniem indywidualnej pracy podopiecznego z logopedą. Uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności samodzielnego reagowania na niewłaściwą artykulację i zaburzenia logopedyczne, ponadto nabędzie umiejętność prowadzenia i projektowania zajęć z zakresu profilaktyki logopedycznej.

CEL EDUKACYJNY

Uczestnik szkolenia pozna techniki projektowania i prowadzenia zajęć z zakresu profilaktyki logopedycznej w placówce edukacyjnej. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętność współtworzenia autorskich metod wspierających prawidłowy rozwój aparatu mowy u podopiecznych.

Warunkiem zakończenia szkolenia i uzyskania odpowiedniego certyfikatu wraz z zaświadczeniem jest spełnienie kryterium uczestnictwa w szkoleniu – minimum 80% czasu zaplanowanego szkolenia. Pomoce dydaktyczne zapewnia organizator szkolenia.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Kiedy diagnozujemy opóźniony rozwój mowy?
2. Różnica pomiędzy samoistnym i niesamoistnym opóźnionym rozwojem mowy.
3.Czerwone flagi w rozwoju dziecka.
4. Przegląd narzędzi do diagnozy i praktyczne wskazówki.
5. Rozwiązania terapeutyczne – moc inspiracji. Przykłady ćwiczeń profilaktycznych wraz z celami i praktyczne wskazówki dotyczące ich realizacji.

Program szkolenia każdorazowo dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta, w zależności od profilu placówki edukacyjnej i potrzeb szkoleniowych uczestników kursu. Szkolenie trwa 2 dni, po 8 godzin.

UWAGA

Więcej szczegółów udzielą nasi opiekunowie klienta

Aneta Nazarow-Sobik

Opiekun klienta

Porządek to usystematyzowany chaos. Konkretnie i szybko działa, uśmiech i poczucie humoru dopisują jej nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Uwielbia kontakt z ludźmi.

☏ 790 777 216

Adrian Warszawski

Opiekun klienta

Kontakt z drugim człowiekiem to jego pierwotna natura. Na co dzień opanowany i spokojny. Uwielbia rozmowy z klientami i wsłuchiwanie się w ich potrzeby.

☏ 790 777 318

Kontakt

Pytania? Zadzwoń

Dział handlowy: 790777216

Dział projektowy: 692085267

godziny pracy

pn-pt  09:00 – 15:00