MODEL KOMUNIKACJI NVC

Kurs kierujemy do placówek, które chciałyby zorganizować szkolenie u siebie, dedykując go swojej kadrze pracowniczej. Nie ogłaszamy naboru na ten kurs, organizujemy go we współpracy z zainteresowanymi placówkami prywatnymi.

Dlaczego tak ważna jest komunikacja bez przemocy (model NVC)?

Szkolenie dot. komunikacji bez przemocy – NVC – Porozumienie Bez Przemocy – adresowane jest do osób, które na co dzień współpracują ze sobą w grupie pracowniczej lub/i ich praca polega na współpracy z innymi. Podczas szkolenia duży nacisk kładzie się na aspekt praktyczny, dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik pozna zasady stosowania języka komunikacji pozbawionego przemocy (model NVC).  Uczestnik nabędzie umiejętności reakcji na zachowania prowadzące do wzrostu poziomu nieprzyjemnych emocji obniżając ich poziom za pomocą modelowych zastosowań NVC.  Komunikacja w nurcie NVC, której doświadczą – zarówno uczeń jak i rodzić, może  wpływać pozytywnie na budowanie relacji, sprzyjać konstruktywnemu rozwiązywaniu konfliktów, niwelowaniu wielu napięć i nieporozumień. 

CEL EDUKACYJNY

Zdobycie umiejętności niezbędnych do konstruktywnego porozumiewania się z dziećmi, rodzicami / opiekunami w środowisku szkolnym.  Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętność dokonywania precyzyjnych spostrzeżeń i pozwala precyzyjnie określać zachowania i sytuacje, które wywierają na nas taki czy inny wpływ. 

Warunkiem zakończenia szkolenia i uzyskania odpowiedniego certyfikatu wraz z zaświadczeniem jest spełnienie kryterium uczestnictwa w szkoleniu – minimum 80% czasu zaplanowanego szkolenia. Pomoce dydaktyczne zapewnia organizator szkolenia.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do NVC.
2. Język żyrafy – język szakala w codziennym życiu szkoły.
3. Rozpoznawanie i nazywanie emocji oraz potrzeb swoich, ucznia i rodzica/opiekuna.
4. Cztery kroki w Porozumieniu Bez Przemocy w relacji nauczyciel – rodzic, nauczyciel – dziecko, dziecko- dziecko.
5. Prowadzenie rozmowy zgodnie z zasadami NVC.
– Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych pojawiających się w środowisku szkolnym.
– Metoda „4 uszu” czyli jak ujarzmić agresję?
– Co zrobić, jeśli masz trudnego rozmówcę?
– Ćwiczenia

Program szkolenia każdorazowo dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta, w zależności od profilu placówki edukacyjnej i potrzeb szkoleniowych uczestników kursu. Szkolenie trwa 2 dni, po 8 godzin.

UWAGA

Więcej szczegółów udzielą nasi opiekunowie klienta

Aneta Nazarow-Sobik

Opiekun klienta

Porządek to usystematyzowany chaos. Konkretnie i szybko działa, uśmiech i poczucie humoru dopisują jej nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Uwielbia kontakt z ludźmi.

☏ 790 777 216

Adrian Warszawski

Opiekun klienta

Kontakt z drugim człowiekiem to jego pierwotna natura. Na co dzień opanowany i spokojny. Uwielbia rozmowy z klientami i wsłuchiwanie się w ich potrzeby.

☏ 790 777 318

Kontakt

Pytania? Zadzwoń

Dział handlowy: 790777216

Dział projektowy: 692085267

godziny pracy

pn-pt  09:00 – 15:00